2015年1月11日日曜日

ねこやしき終了

昨年始まったフィジカルテンポねこやしきが本日終了致しました。
来て下さった方、来れなかったけど気にして下さった方、関係者の皆様、本当にありがとうございました。

今回ツシマヤマネコのブローチをつくりました。
ツシマヤマネコを初めて見たのは動物園ボランティアの研修のとき。当時私は大学1年でした。
 井の頭のトラジロウという個体、ずんぐりしててかわいかったなぁ。

初めて見たあの時のことを思い出しながら制作しました。
自分でも驚く程鮮明に思い出せる。

あの日、いつかツシマヤマネコ作ろうと決めて、ようやく作れた。
嬉しい、の一言に尽きます。
 他にも今回は作りたいと思っていたものがたくさん作れて本当にしあわせでした。
ありがとうございました。

 これからももっともっと良いものが作れるよう日々精進いたします。
近いうちに楽しいお知らせが出来ると思うのでまたみて頂ければ幸いです。


イベントごとの作品もまとめてみれるようにできたらいいなぁ、今年度中に出来るようにがんばります。







Physical tempo Nekoyashiki has ended today. 

I have created a brooch of Tsushima Leopard Cat this time. 
The first time I saw the the Tsushima Leopard Cat when the training of zoo volunteer. I was one year university at that time.
Individuals that Torajiro of Inokashira, was cute though stocky.

 It was produced while reminded of the first time I saw that. 
And surprisingly it remember clearly myself.

 That day, and decided to try to make someday Tsushima leopard cats, it was finally make. 
Happy, I will arrive at the word. I was really happy to make a lot of things:)

Thank you all!

  I will devote myself every day so that it can make things more better now. 
I am happy if you can also look at it because I think fun announcement can be in the near future.


Thank you for reading :)

0 件のコメント:

コメントを投稿